شنبه، فروردین ۰۳، ۱۳۸۷

لذت بسته بودن

در میان سیصد و شصت و پنج روز تعطیل سال، این سیزده روز نوروز فرصت خوبی برای کار است. برای استفاده بیشتر از فرصت به مشهد آمده‌ ام. در اینجا و با این آی اس پی که من استفاده می کنم بلاگ اسپات باز نمی شود. هفته گذشته که چک کردم بلاگ اسپات در دانشگاه تهران هم باز نمی شد. هیچ فکر نمی کردم که بسته بودن وبلاگ اینقدر کیف داشته باشد و به آدم هویت بدهد.
به هر حال بلاگر باز نمی شود و من مجبورم از راه ایمیل یادداشت بنویسم که ظاهر قضیه را زشت و غیرقابل ویرایش می کند. به بزرگواری ببخشید که راه دیگری نیست. یادم باشد آدرس فید وبلاگ را ته ایمیلم بچسبانم که دوستان از افاضات بی بهره نمانند.
راه انداختن بلاگ رول هم به همین ترتیب می‌ افتد به بعد از سیزده یا شاید هم بیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008, Modified by Esmail Yazdanpour

Back to TOP