دوشنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۸۳

تغييرات جديد

بلاگ اسپات به‌تازگي تغييراتي ايجاد كرده است. با پوزش از همه دوستان، مجبور به برداشتن سرويس ارائه شده از سوي هالواسكن شدم. به‌زودي ابزارهاي نظرخواهي جديد بلاگ اسپات نصب خواهد شد.

۵ نظر:

  1. نظرات راه افتاد. هر كسي مي‌تواند نظر بدهد. مي‌توان اين سرويس را به سه شكل تعريف كرد. نظر اعضا، نظر اعضاي بلاگر، و همگان. نويسنده‌ي نظر مي‌تواند نظر خود را پاك كند!

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. براي اين صفحه امكان نظردادن براي همگان انتخاب شده است. اگر مي‌خواهيد نظر بدهيد و عضو بلاگر نيستيد post anonymous را انتخاب كنيد. اگر مي‌خواهيد بعدها نظر خود را تعديل كنيد، بهتر است عضو بلاگر باشيد.

    نظرات را مي‌توان به اين شكل در صفحه اصلي يا در صفحه‌اي ديگر تعريف كرد.

    پاسخحذف
  4. استاد گرامی جناب آقای یزدان پور
    با تبریک به جنابعالی به خاطر وب لاگ «آپ تو دِیت»! شما

    یکی از دوستان اهل قلم و فضلِ فرهنگی ما، که می خواست با اسکناس های دولتی از نمایشگاه بین المللی کتاب ، کتاب های لاتینِ با کیفیت و ارزان قیمت بخرد تا خدمتی به ملت بکند تصمیم گرفت روز آخرِ نمایشگاه، به نمایشگاه برود. اما آن شب، دست خالی فقط با چند جلد کتاب فکستنی به منزل برگشت. چون همۀ کتاب های خوب به فروش رفته بود. این دوستِ اهل فضل چون تجربۀ رفتن به نمایشگاه لباس و خرید لباس های ارزان قیمت را در روزهای آخر سال 82 داشت، فقط دچار یک اشتباه کوچک شده بود. و آن اینکه کتاب را با لباس اشتباه گرفته بود. به نظر من این داستان، مصداق وب لاگ شماست. شما هم فکر می کنم وب لاگ را با یک چیز دیگر اشتباهی گرفته اید.

    پاسخحذف
  5. مربوط بنويسيد. توصيه مي‌كنم يك آي‌دي از بلاگر بگيريد، تا هم حرف‌هاي جدي خودتان را بزنيد و هم بتوانيد كامنت‌هايتان را پاك كنيد.

    پاسخحذف

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008, Modified by Esmail Yazdanpour

Back to TOP